Veelgestelde vragen

1. Product(en) retour

Mocht je een product besteld hebben en deze toch willen retourneren? Dan is dit natuurlijk geen probleem. Hieronder staat beschreven wat onze regels zijn en hoe je je product kan retourneren. Onze retourvoorwaarden:
* Tot 14 dagen na ontvangst van je pakketje heb je het recht je producten te retourneren. De kosten voor het terugsturen van je product(en) zijn voor eigen rekening. * Als je ervoor kiest je product terug te sturen, vragen wij het product in originele staat en verpakking, ongebruikt (ongeopend) en onbeschadigd terug te sturen naar ons. * Zodra jouw product in goede orde ontvangen is bij ons, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening.

2. Kosteloos omruilen

Je kan je product ook altijd kosteloos omruilen, door bij ons langs te komen op ons kliniek (Buitenom 227, Zoetermeer). Laat van tevoren even weten (bel, mail, WhatsApp) dat je langs wil komen. Dan zorgen wij ervoor dat het juiste product voor je klaarligt.

3. Product omruilen

Heb je je toch bedacht en wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected]. Wel dien je zelf de kosten voor terugzending van jouw product(en) te voldoen.

4. Ik heb een verkeerd product ontvangen

Gelukkig komt dit zelden voor. Toch raden wij je aan altijd eerst goed je bestelling te controleren voordat je de producten gaat gebruiken. Onze producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en kunnen helaas dan niet meer verkocht worden.

5. Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen?

Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Neem contact met ons op of chat met ons via de webshop. We gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

6. Twijfel je alsnog over een product voor je huid?

Stuur ons gerust een WhatsApp, mail, bel of chat met ons via de webshop, we geven je graag geschikt huid- en productadvies.

7. Hoe kan ik betalen?

We werken voor alle betalingen samen met Mollie. Mollie is één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer. Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten.

8. Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Is het voor 16.00? Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp (+316 19 41 10 77) of e-mail ([email protected]). Dan proberen wij voor 16.00 jouw bestelling nog te wijzigen. Is het na 16:00? Neem ook dan contact met ons op, dan gaan we samen met PostNL kijken wat we voor je kunnen doen.

9. Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van PostNL te selecteren.

10. Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel producten bestellen?

Woon je niet in Nederland of Europa dan kan je WEL producten bestellen, maar niet direct via onze webshop. Neem contact op met onze klantenservice en we maken het meteen in orde voor je.

11. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Producten worden bezorgd door PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur.

12. Wat zijn de kosten voor verzending van mijn producten?

De verzendkosten in Nederland bedragen €6,05 per bestelling (0 – 2 kg). Bestellingen boven de €25,- worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Wanneer er acties zijn voor gratis verzending, zal dit duidelijk zichtbaar zijn op de webshop. Acties voor gratis verzending kunnen van toepassing zijn op bepaalde landen. Bij afrekenen zie je altijd de geldende verzendtarieven.

13. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is (voor 16.00 uur), direct verstuurd met de post. Bestellingen later dan 16.00 uur of buiten werkdagen om, worden de volgende werkdag verzonden. Mocht onverhoopt het betreffende product (producten) niet op voorraad zijn, worden deze meteen besteld en voorradig gemaakt. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag nog naar je verstuurd.

14. Hoe lang na mijn bevalling mag ik mijn laserontharing behandelingen weer voortzetten?

Zodra je bent bevallen en je je weer goed genoeg voelt kun je de behandelingen weer oppakken of met laserontharing starten

15. Komen mijn haren die verwijderd zijn met laserontharing terug na de zwangerschap?

Hier is veel verwarring over omdat er tijdens de zwangerschap door hormonale veranderingen extra haar wordt aangemaakt. Deze haren verlies je meestal nadat je bent bevallen. Tijdens de zwangerschap worden je haren vaak dikker en ontstaan ze op plekken waar je dit misschien nog nooit eerder hebt gehad. Denk hierbij aan haren rondom de tepels, navel en bij je schaambeen. Het is mogelijk dat “slapende haren” wakker worden door hormonale verandering, dit is echter altijd mogelijk en staat los van de zwangerschap. Wij adviseren onze cliënten daarom ook om, indien nodig, eens in het jaar een behandeling te ondergaan om deze nieuwe haren te behandelen.

16. Wanneer heb ik een afspraak?

Als u vergeten bent wanneer u een afspraak heeft, kijkt u dit dan eerst na in de bevestiging die u per e-mail van ons heeft ontvangen. Het is mogelijk dat deze in uw spam terecht is gekomen. Mocht u geen bevestiging hebben ontvangen, dan kunt u bellen naar 085 060 6713. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00 – 21.00 uur en in het weekend van 10:00 – 18:00.

17. Kan ik zelf voorkeur aangeven voor een locatie voor mijn behandeling?

Ja, dat is zeker mogelijk. Soms adviseren wij u om naar een andere locatie te gaan omdat de wachttijd daar korter is. Uiteindelijk blijft het uw eigen keuze.

18. Wat is een huidtherapeut?

Een huidtherapeut is een BIG-geregistreerde paramedicus. Zij staan geregistreerd in het kwaliteitsregister. Dit houdt in dat er controle is op functioneren en dat de titel / BIG registratie kan worden afgenomen wanneer niet aan de voorwaarden wordt voldaan.

19. Hoe lang mag ik niet in de zon?

Zon is zoals u wellicht weet mede verantwoordelijk voor verschillende huidaandoeningen. Wij adviseren altijd uw huid te beschermen met een (hoge) beschermingsfactor. Afhankelijk van de behandeling adviseren wij 2-6 weken niet onbeschermd de zon in te gaan.

20. Worden de behandelingen vergoed door zorgverzekeraars?

Een aantal huidtherapeutische behandelingen komt in aanmerking voor vergoeding via uw zorgverzekering. Afhankelijk van de voorwaarden van uw basisverzekering of aanvullende zorgverzekering kunt u een deel van de kosten of zelfs het hele bedrag vergoed krijgen. Op de website van uw zorgverzekeraar vindt u het juiste overzicht van deze vergoedingen en de eventueel daaraan verbonden voorwaarden. Onderstaande behandelingen komen eventueel in aanmerking voor vergoeding. Controleer altijd goed de voorwaarden van uw eigen zorgverzekering. Vergoeding kan per zorgverzekeraar verschillen en hangt af van uw persoonlijke voorwaarden. • Acnétherapie: behandelingen zoals medische peelings • Laser ontharen • Laser bij (acné) littekens • Pigmentvlekken: behandeling met laser • Oedeemtherapie • Camouflagetherapie

Uw huid is in goede handen bij:

Huidkliniek Dreamskin

0
0
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leegKeer terug naar Winkel